Reklamacje, zwroty

 

6. Reklamacja

6.1. Reklamacje towaru należy zgłosić przed jego wysłaniem na adres mailowy bądź telefonicznie.
6.2. Różnice między zdjęciem w sklepie, a rzeczywistym produktem nie zawsze mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. W prezentowanych produktach mogą wyniknąć różnice w wyglądzie, co jest zależne od naturalnych właściwości drewna podczas cięcia i grawerowania, oraz w przypadku produktów drukowanych sublimacją, drobnych zmian barwnych w nasyceniu, co jest normalnym zjawiskiem w tej technologii druku.

6.3.  Produkt należy starannie zapakować i odesłać listem poleconym na adres firmy Kuroliszka.

6.4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad, bądź na życzenie klienta zostanie mu zwrócona równowartość ceny produktu.

6.5. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone.

6.6. Reklamacje rozpatrywane są zazwyczaj natychmiast po otrzymaniu przesyłki z towarem.

6.7. W niektórych przypadkach, możliwe jest zgłoszenie reklamacji poprzez podesłanie zdjęć uszkodzenia drogą poczty elektronicznej.

7. Zwrot

7.1. Kupujący będący konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

7.2. W przypadku produktów personalizowanych i zamówień specjalnych zalecamy i prosimy o rozpatrzenie ich reklamacji, gdyż towar zrobiony na zamówienie nie podlega zwrotowi.
7.3. Termin na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna od dnia odebrania przesyłki przez Kupującego.

7.4. Klient ponosi koszt przesyłki zwracanego towaru.

7.5. Zwracany towar powinien być bezpiecznie zapakowany i odesłany na adres firmy Kuroliszka.

7.6.  W ciągu 3 dni od otrzymania paczki, sklep zwróci klientowi należność zamówienia na podany nr. konta.